Alternativa:
Power BI je zbirka
programske opreme, aplikacij in storitev, zasnovanih za združevanje podatkov in
preprosto analizo. Ponuja veliko orodij za vizualizacijo in poročanje, ki so
enostavna za uporabo. Podpira tudi širok nabor podatkovnih virov, od analitike
Facebook podatkov do Azure storitev.
Obstajajo trije ključni deli Power BI, ki so vsi podprti s storitvijo Power BI:
Power BI ponuja tudi
veliko različnih dodatkov, tako da je mogoče podatke deliti z Microsoftovimi
aplikacijami, kot sta SharePoint in Teams, in jih vdelati v njih.
Običajno uporabniki
začnejo z ustvarjanjem poročila v Power BI iz povezanih virov podatkov.
Uporabnik nato to poročilo objavi v storitvi in ga deli, tako da je na voljo
drugim uporabnikom prek spletnega vmesnika in mobilnih aplikacij. Spletni
vmesnik in mobilne aplikacije podpirajo tudi uporabo nadzorne plošče, ki
zagotavlja prilagojen povzetek vizualizacij poročil, ki uporabnikom omogočajo
ustvarjanje podatkovnih zbirk po meri.
Prvi korak (poleg
namestitve in vpisa) je povezava s podatki, ki so lahko Excelov delovni zvezek, Facebook analitika
in/ali baza podatkov SQL (le nekaj možnosti). Ti nabori podatkov se nato dodajo
poročilom kot vizualizacije, ki te podatke predstavijo na grafični način.
Na primer, dobiček po mestih je lahko predstavljen kot zemljevid z oblačkom, ki predstavlja višino dobička:
Datoteko v Power BI
namizni aplikaciji lahko odpremo na podoben način kot v drugih Microsoft Office
aplikacijah: Datoteka > Odpri. Odpremo lahko prazno datoteko ali pa uvozimo
datoteke iz različnih virov.
Sam vmesnik je sestavljen iz 9 glavnih komponent:
1: Naslovna vrstica
Tukaj sta prikazana ime programa in trenutno odprta datoteka.
2: Orodna vrstica za
hitri dostop
Kot pove že ime, vam
orodna vrstica za hitri dostop omogoča hiter dostop do pogosto uporabljenih
ukazov. S puščico spustnega menija odstranite bližnjice ali spremenite njihov
položaj.
3 in 4: Trak in zavihki
S klikom na posamezni zavihek prikažemo ukaz ukaze zavihka, organizirane v skupine. Nekateri ukazi so morda zatemnjeni (niso na voljo), če so uporabni le v določenih situacijah. Tudi Power BI vsebuje kontekstualne zavihke, ki se prikažejo, ko delamo z določenim predmetom ali skupino informacij. Ti zavihki so običajno označeni z drugo barvo:
5: Upravljanje programov
in računov
Z zgornjim naborom ikon v
zgornjem desnem kotu zaslona lahko spremenimo način prikaza traku, pomanjšamo
okno, povečamo/obnovimo okno ali zapremo trenutno datoteko. Tu vidimo tudi ime
svojega Microsoftovega računa (ali ukaz za prijavo), ukaze za minimiziranje
traku in ikono pomoči.
6: Podokno za krmarjenje
Od zgoraj navzdol
izberemo, ali želimo delati s poročili, podatki ali relacijami.
7: Delovna površina
Tukaj bodo prikazani
podatki v trenutno odprti datoteki. V pogledu poročila bomo tukaj ustvarjali in
delali z vizualizacijami.
8: Podokna opravil
Dodatni ukazi se
prikažejo v teh navpičnih podoknih opravil. Tukaj lahko vidimo privzeta podokna
opravil: vizualizacije/filtri in polja.
9: Krmarjenje po straneh
in vrstica stanja
Pomikanje po straneh v
poročilu in upravljanje.
Za samo 29,90 € prejmete:
Že imate dostop? Vpišite se tukaj.