Google Ads je orodje za izvedbo digitalnih marketinških kampanj. Sestavlja ga več delov, ki jih bomo spoznali v nadaljevanju.
Preden začnete izdelovati oglaševalske kampanje, razmislite o sledečih vprašanjih:
[_vprasanje1_]
Google Ads je razdeljen na več omrežij preko katerih prikazujemo oglase.
Search - oglaševalska akcija v search omrežju prikazuje oglase uporabnikom, ki iščejo določeno storitev.
Podrobnosti o search kampanjah na razdelku Kampanje / Search.
Display - oglasi se prikazujejo v obliki bannerjev
Podrobnosti o display kampanjah v tem online tečaju na razdelku Kampanje / Display.
Video - oglasi se prikazujejo na YouTube
Podrobnosti o video kampanjah v tem online tečaju v razdelku Kampanje / Video
Discovery - oglasi se prikazujejo na Gmail, Youtube in pri odkrivanju vsebine
Podrobnosti o discovery kampanjah v tem online tečaju na zavihku Kampanje / Discovery
[_vprasanje2_]
Pri začetnikih se pogosto dogaja, da izdelajo novo kampanjo za vsak oglas in jih ne poimenujejo s smiselnimi imeni. Posledično imajo v računu imena kot so "Kampanja 1", "skupina oglasov št. 3" in se na koncu iz tega težko znajdejo. S tem namenom svetujemo, da so kampanje, skupine in oglasi ustrezno strukturirani in poimenovani. Struktura oglaševalskih kampanj je dualna strukturi vaše spletne strani. Namen tega razdelka je samo dobronameren nasvet glede poimenovanja elementov v Google Ads
Oglejmo si to kar na primeru trgovine s športno obutvijo. Recimo, da imamo trgovino sportwear.si, ki se ukvarja s prodajov športne obutve v Sloveniji za katero bi radi ustvarili oglaševalske akcije v Google Ads v vseh razpoložljivih omrežjih in povečali prodajo.
Ustvarili bomo 4 oglaševalske akcije. Praviloma velja: 1 omrežje - 1 kampanja, ki jih poimenujemo po naslednjem principu:
Opazimo, da so oglaševalske akcije poimenovane z imenom blagovne znamke in tipom kjer bodo oglasi prikazani.Zakaj ne bi imel kampanje poimenovane: "tekaški čevlji" ali "superge za košarko"? Zaradi tega, ker je ključna beseda nastavitev skupine oglasov in ne oglaševalske akcije.
Znotraj oglaševalske akcije nastavljamo: proračun (x € / dan), lokacijo prikazovanja, terminski razpored (npr. samo pon-pet) in jezik.
[_vprasanje3_]
Znotraj kampanje se nahaja ena ali več skupina oglasov, katere osnovni namen je ciljanje. Recimo, da smo v naši prvi kampanji (sportswear.si - search) in v njej ustvarjamo skupino oglasov. V search omrežju je skupina oglasov vezana na ključno besedo. Torej naredimo lahko npr. 3 skupine oglasov znotraj kampanje sportwear.si - search:
To nikakor še ne pomeni, da smo nastavili, da se bodo vsem uporabnikom, ki vpišejo "tek" prikazali naši oglasi. To je samo ime skupine s katerim smiselno poimenujemo skupino oglasov. V skupini tek bomo lahko imeli ključne besede npr: "čevlji za tek", "obutev za tek", "superge za laufat", "šuhi za na šmarno" ipd. Kako to nastavimo, si bomo ogledali v Search zavihku online tečaja.
V prikaznem, discovery in video omrežjih ciljanje deluje nekoliko drugače. Tukaj iščemo profil uporabnika in ne ključno besedo (čeprav lahko nastavimo tudi ključno besedo, vendar deluje nekoliko drugače).
Odločimo se, da znotraj sportswear.si - display kampanje izdelamo 3 skupine oglasov:
Vsaka izmed skupin oglasov bo tako ciljala na določeno ciljno skupino. Ime kam bo ciljala je razvidno že iz imena skupine oglasov. Še vedno pa je to ciljno skupino potrebno nastaviti. Samo poimenovanje ni dovolj. Kako to naredimo, si bomo ogledali v Display zavihku tega online tečaja. Skupina oglasov remarketing pomeni samo to, da se bodo oglasi prikazovali tistim uporabnikom, ki so že bili na naši spletni strani.
[_vprasanje4_]
Znotraj vsake skupine oglasov nato izdelamo oglase, ki so vezani na to kakšnega tipa je oglaševalska akcija. V search omrežju ustvarjamo besedilne oglase, v display omrežju bannerje in podobno. Priporočamo vsaj 5 oglasov na vsako skupino, saj bo Googlov algoritem prikazoval tistega bolj uspešnega za boljše rezultate vaše kampanje.
Če bi želeli v iskalnem omrežju dodati še npr. superge za tenis, bi preprosto dodali samo novo skupino oglasov v sportwear.si - search. Tako bi bila struktura sledeča:
Če želimo ciljati na novo tržišče, recimo Hrvaška, je potrebno seveda narediti nove kampanje. Hrvati pri svojem iskanju uporabljajo druge ključne besede in klikajo na oglase v hrvaščini. V tem primeru bi celotna struktura izgledala takole:
[_vprasanje5_]
Pomembno je torej to, da kampanjo poimenujemo z blagovno znamko in omrežjem ter skupino oglasov glede na to kam ciljamo. Tako postane spreminjanje parametrov znotraj Google Ads precej enostavnejše, saj točno vemo kje kaj je.
Dodatno gradivo https://skillshop.exceedlms.com/.
Brezplačno prejmete:
Vpis za že registrirane tukaj.