... inštruiram, študente naravoslovnih ved, fizike, programiranja ... ... Python, C, C++, Java, Javascript, Node.js, Scratch ... ... SDL, express.js, matplotlib, numpy, pyQt, pyqtgraph ... ... Excel-VBA, makri ...
Postal sem inštruktor ker nočem podpirati podjetij, ki ne pomagajo ustvariti lepšega sveta. Sem idealist in verjamem v sočutje, dobroto in pomoč sočloveku. Postal sem inštruktor, ker želim pomagati ljudem, da postanejo to, kar si resnično želijo, ter da bi realiziral prave vrednote v sebi ki mi pomenijo več kot polna denarnica.
Učence naučim metode učenja naravoslovja s katerimi se lahko učenec sam uči tudi ko so inštrukcije končane. Učenec lahko te metode učenja uporabi pri katerem koli naravoslovnem predmetu. Te metode učenja naučijo učenca kako se lahko nauči sam od sebe zato je potreba po nadalnih inštrukcijah močno zmanjša, kar je cilj mojih inštrukcij! Metode učenja naravoslovja postanejo orodje učenca, s katerim si pridobi znanje, ki se ne uniči pod pritiskom časa in je univerzalno! Učenec zato napreduje zelo hitro, že po prvi inštrukcijah. Učenec lahko kaj kmalu uvidi čarobnost narave ter se naučijo govorice njenega jezika sami od sebe. Fizika in matematika sta jezika narave, s katerima se lahko človek sporazumeva in pogovarja in če ji človek pozorno prisluhne mu narava razkrije svojo neskončnost v kateri lahko pride do svoje ekstaze, obljubljenega raja!
Ko se gre za inštruiranje osnovnošolcev je potrebno malce več previdnosti in zdrave pameti. Pretekle izskušnje z osnovnošolci govorijo, da si ponavadi inštrukcije želijo starši zaradi starševske skrbi, ne pa otrok sam. Otroku je ponavadi vseeno če dobi slabo oceno, in se uči samo zaradi pritiska starša. V primeru, če je otroku vseeno za ocene, potem bodo inštrukcije brez pozitivnega učinka! Naloga starša je, da otroka podpira pri tem kar rad počne, ter da neguje njegovo iskrico, da se bo lahko v prihodnosti razsplamtela v ogen. Naloga starša je tudi da vsak dan vpraša otroka: "Ali potrebuješ mojo pomoč?". Če otrok ne želi pomoči, potem ne silite v njega in mu zaupajte, ko bo na vprašanje odgovoril pritrdilno, šele potem se lahko pokliče dodatno pomoč vendar samo pod primerom, da se je otrok že učil in trudil zboljšati ocene, a ni bilo efekta! V primeru, če otrok ne želi pomoči, pa čeprav dobiva zelo slabe ocene, mu ne boste veliko pomagali če boste izvajali dodatni pritisk na njega. Slej kot prej bo otrok spoznal, da ni prijetno, če dobivaš enice, in bo prosil za pomoč. Komunikacija je tukaj ključnega pomena! Pogovarjajte se čim več o neprijetnih stvareh (čustvih, počutju v šoli), da se bodo stvari sproti razčistovale. Pri pogovorih z otrokom imejte bolj aktivna ušesa kot pa usta :). Seveda ne živim v vaši družini, kakor tudi ne poznam Vas in Vašega otroka in stvari napisane tu mogoče res ne veljajo za vaš primer, a opažam vzorec, ki se mi konstantno ponavlja pri delu z osnovnošolci, in je dobro da Vas na njega opozorim! Naj še enkrat ponovim, kontaktirajte me samo v primeru, ko se je otrok že učil in trudil zboljšati ocene a ni bilo efekta!
Učence naučim metode učenja programiranja ki je neodvisen od programskega jezika, časa in trendov v programerski industriji, ki se spreminjajo z vsakim dnem hitreje. Znanje pridobljeno z navadnimi metodami ni univerzalno in postane zastarelo ker je ponavadi vezano na specifičen programski jezik, framework in podobno. Moji učenci sprejmejo metode učenja katere preprečijo zastarelost pridobljenega znanja saj jim omogoča da se zmeraj lahko neodvisno od inštruktorja novo posodobljeno znanje, tako se potreba po inštrukcijah močno zmanjša, kar je kot sem že povedal cilj mojih inštrukcij! Metode s katerimi inštruiram, so plod znanja pridobljega iz dolgoletnih izkušenj v programerski industriji. Učim metode učenja ki jih ne učijo v šolah in faksih, zato so moji učenci pripravljeni in samozavestni na takojšni vstop na trg dela. Moje znanje je široko in med drugim vključuje naslednje tematike…
Inštruktor ni več aktiven GO inštruktor. Predlagamo, da si izberete drugega inštruktorja.
Inštruiral sem predmete: matematika, fizika, programiranje, Excel.
2350 ur
210+ učencev
75 referenc
Programer, fizik
Online
Star 31 let
Do: 23.12.2020
English speaking
UL FMF
Zapri okno